Garancia és Szerviz
A jótállás időtartama:
- 10 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
- 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
A jótállás nem vonatkozik a fogyó-kopó alkatrészek (pl. világítótestek, akkumulátor kapacitás, gumiabroncsok, védő-, takaróanyagok) rendes elhasználódására, mindez azonban nem érinti a fogyó-kopó alkatrészeknek a polgári jog fogalomhasználata szerinti „hibás” volta esetén fennálló jótállási kötelezettséget.
Ha a FLYLITE.HU-n vásárolt terméked meghibásodik (a hiba a jótállási feltételeknek megfelel) és az a jótállási időtartamon belül történik, vedd fel a kapcsolatot info@flylite.hu e-mail címen a szervizelési eljárás megkezdéséhez, és töltsd ki a szervizbejelentő űrlapot!
Szervizünk címe: 1118. Budapest Regős utca 4. (nem átvevőpont!)
SZERVIZBEJELENTŐ LAP LETÖLTÉSE
Az árak 27% Áfát tartalmaznak, forintban értendőek.
1.Amennyiben a beküldött termék a gyártói leírásnak megfelelően működik/a hiba nem garanciális eredetű, szervizünk a lefolytatott vizsgálatért 10000ft/ munkadíjat számít fel, a terméket a vizsgálati díj megtérítése után tudjuk átadni a beküldő részére a díj kiegyenlítése készpénz/bankkártya/átutalás fizetési módokkal lehetséges.
2.A beküldött cikkeket minden esetben meg kell tisztítani a futárszolgálat részére való átadást megelőzően. A koszos, szennyezett készülékeket szervizünk kizárólag a megtisztítás után tudja megvizsgálni/megjavítani, a tisztítás díja 1500ft melyet a termék átvételekor tudnak megfizetni készpénz/bankkártya/átutalás fizetési módokkal.
3.A beküldött csomagban a számlát el kell helyezni.
4.Amennyiben a beküldött termék a gyártói leírásnak megfelelően működik/a hiba nem garanciális eredetű a visszaszállítás költsége (mindkét irányban) a beküldőt terheli.
A jótállás érvényét veszti:
- ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból, átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be.
- A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás esetén.
- A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.
- A vásárlást igazoló eredeti számla elvesztése esetén. (A gyűrött, szakadt, foltos számlákat igény esetén cseréljük.)
- A termék gyártási azonosítója nélkül (S/N kód)
Egyéb kérdésekben keresd fel bátran ügyfélszolgálatunkat emailben a info@flylite.hu címen.